1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.agede.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową. Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę www lub e-mail.
2. Wysyłkę realizujemy maksymalnie w ciągu trzech (3) dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. Wszystkie przesyłki krajowe wysyłane są listami poleconymi , paczkami przez Pocztę Polską S. A.
3. Na życzenie Klienta możliwy jest również odbiór własny, który polega na odbiorze zrealizowanego zamówienia w siedzibie Firmy pod adresem: PPH JAAR S.C. J.A. Wojciechowski, ul. Knapowskiego 21, 60-126 Poznań tel. / fax 061-866-46-52
4. Proponujemy następujące formy płatności:
- za zaliczeniem pocztowym: zapłata przy odbiorze przesyłki
- gotówką: przy odbiorze własnym
- przedpłata na konto sklepu (w tym wypadku przesyłka jest realizowana po stwierdzeniu zapłaty pełnej kwoty za zamówienie na koncie plus opłat za przesyłkę) - numer konta jest podany na stronie internetowej. W przypadku wyboru przez Klienta tego wariantu zapłaty, firma JAAR potwierdzi przyjęcie zamówienia i poinformuje o koszcie przesyłki, który zależy od wagi paczki i jej formy, zgodnie z życzeniem zamawiającego.
- Przy przedpłacie z zagranicy, należy doliczyć koszt prowizji bankowej (najczęściej równowartość około 5 Euro). Koszty nie zawierają również opłat celnych.
5. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy podczas składania zamówienia umieścić w formularzu lub w mailu odpowiednią informację.
6. Zwrotowi nie podlegają towary odebrane osobiście w siedzibie Firmy. Podczas tej formy odbioru Klient ma możliwość obejrzenia towaru.
7.1 Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres siedziby JAAR s.c. lub email: jaar@onet.poczta.pl
7.2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
7.3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe JAAR ul. Knapowskiego 21, 60-126 Poznań.
7.4. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
7.5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
7.6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
8. Wszystkie towary dostępne i zakupione przez Państwa w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku otrzymania towaru w którym Klient znajdzie wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy odesłać go pod adres sklepu przesyłką pocztową, po uprzednim zawiadomieniu PPH JAAR o tym fakcie drogą mailową. Informujemy, że nie przyjmujemy zwrotu żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych do nas za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwrócimy po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
9. Do odsyłanego towaru należy dołączyć oryginalny opis przyczyny reklamacji. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, produkt zostanie wymienimy na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zaoferujemy nabywcy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie towary lub zwrócimy pieniądze.
10. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, PPH JAAR zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
11. Numer naszego konta: 45 1020 4027 0000 1402 0037 1419 PPH JAAR 60-126 POZNAŃ KNAPOWSKIEGO 21
12. Aktualny cennik przesyłek pocztowych można znaleźć pod www.:cennik.poczta-polska.pl
O KOSZCIE PRZESYŁEK INFORMUJEMY MAILEM LUB TELEFONICZNIE
/ ZALEŻY OD WAGI I ROZMIARU PACZKI ORAZ OPCJI DOSTARCZENIA /
13.1. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.jaarpoznan.com.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
13.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy PPH JAAR s.c. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
13.3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy PPH JAAR s.c. a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę PPH JAAR s.c.
13.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):
Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.